بی سرزمین تر از باد ...

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


bi-sarzamintar-az-bad

امین

bi-sarzamintar-az-bad

http://bi-sarzamintar-az-bad.loxblog.com

بی سرزمین تر از باد ...

یه خواهش

بی سرزمین تر از باد ...

سلام به همه دوستانی که قابل دونستن و به وبلاگ من اومدن پروفایلم فعاله برو پست ها رو بخون نظر یادت نره راستی آدرست رو هم بذار تا بتونم پیدات کنم مرسسسسسسسسسسیییی فقط به خاطر دلم

بی سرزمین تر از باد ...

                                                      
یه خواهش

 

سلام دوستان . خیلی ممنون که وبم سر میزنید

می خوام ازتون خواهش کنم به وبلاگی که آدرسشو

همین جا واستون میذارم یه سر بزنید 

وبلاگ دادشمه 

یادتون نره 

 

زنگ تفریح



نظرات شما عزیزان:

الی
ساعت13:22---6 بهمن 1391
سلام من همینجام به یادت هم بودم این وب جدیدمه دیگه اصلا به وب قبلیم نرو
پاسخ: باشه الی جان . ممنون که اومدی


تبسم
ساعت13:57---5 بهمن 1391
تنهایـــ ـی یعنــــ ـی : تنها که باشـــی نگـــاهت دقیـــق تـــر می شــود و معنـــ ـا دار... چیزهایـــی می بینــی که دیگـــران نمی بیننــد، در خیابــان زود تـــر از همه میفهمـــی پاییز آمـــــده و ابرهـــا آسمــــان را محکــــم در آغوش کشیده انـــد میتوانــــی بی توجــــه به اطـــراف ساعتـــــها چشم به آسمــان بـــدوزی و تولـــــد بــــاران را نظــــاره گر باشـــ ـ ـی ... !!
باتبادل لینک موافقید؟؟؟؟؟ ؟


آیلین
ساعت21:08---4 بهمن 1391
سلام آقا یونس با عرض شرمندگی به خدا قسم چند بار زدم ولی نمیدونم چرا باور کن روزی هزاربار میزنم ولی نمیدونم چرا نیاورد.اجازه میدی دیگه که بیام تو وبت؟

مهديه
ساعت1:49---4 بهمن 1391
بالاخره با یه آپه متفاوت اومدم

حتما بیای هااااااا

درضمن خیلی خوشحالم میکنی اگه کامنت بذاری

منتظرتم گلم[چشمک][بوسه]
پاسخ: باشه سعی میکنم بیام . یه دفعه چی شد بهم سر زدی ؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 +نوشته شده در چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:,;ساعت1:1;توسط امین; | |